Wednesday, October 20, 2010

barcaleta

Duke ecur mbi nje ure,Berisha rreshqet dhe bie ne uje,
2 femije,qe ishin duke notuar ,u zhyten dhe e nxorren ate ne breg.
Bravo cuna!Ju thot Sala tani qe me nxorret,kerkoni  cfare te doni se ju ndihmoj .
I pari femija tha une dua nje kallam  peshku per te shpetuar njerezit qe bien nga ura.
I dyti femij tha ,une dua nje karroc ivalidi se do te me thejn babi kurrizin se te shpetova ty.



Kinezi nje dite merr ne telefon shefin e tij dhe i thote:-Une jo pune sot , jam semure.Sshefi i pergjigjet:-Kur une jam i semure , qendiks  gruan dhe behem menjeher mire.
Pas dy tre oresh kinezi telefonon persseri shefin:-Une me mire,ke shtepi te bukur


Hyp bjonja ne autobus  dhe i thot ne plakut.Do ngriheshe qe te ulet nje  femer shtatezane ? E sheh plaku prej te kembet deri te koka dhe i tha po mesa te shoh une ti sje shtatezane.
Jam jam -tha bjondja - qe 20 minuta qe jam shtatezane.



Ishte nje here nastradini dhe gomari.
Nastradini ka dal  ne qyteet dhe i ka treguar gomari.
Ska dit cfar te ben , ka shkuar ne nje hotel dhe ka hyr poshte nje krevati.
Ka ardhur nje grua dhe nje burr,ato  jane dasht shume e shume - burri i ka then gruas ne syte e tu shoh gjith boten!
Ka dal nastradini prej poshte krevatit dhe i ka then po gomarin tem a po e sheh ku?


Nje femi vete ne pazar ,aty shef nje polic dhe e pyet xhaxhi sa eshte ora???
Polici i thot 7:55,femia i thot  me 8 fiks te ma hash mutin.
E ndjek me vrap polici dhe femia u fut posht nje tavoline.
Nje tregtar i thot policit cfar kerkoni???
po nje femi me  tha qe ne  oren 8 fiks te ma hash mutin,tregtari e pa oren ishte 7:587 dhe i thot policit po pse nxitone o burri i dheut ke edhe 2 minuta kohe.

No comments:

Post a Comment